Måndag 2010-06-07

Så har ännu en dag gått. Idag hade Hillis klass avslutning så vi stekte på badet och käkade glass glass i stora lass lass lass. Förvånas över allt trevligt folk som finns!!!

Insåg också en skrämmande sak. På något sätt går jag runt och tror att det gått cirka 10-15 år sedan jag slutade årskurs 9. Tyvärr fick jag kunskap av fru Nyberg att det är 20 år sedan vi gick ut årskurs 9 nästa sommar. Reunion då såklart?

Har skrivit in 248 betyg idag och lämnat igen årskurs 9´s boken om mig. Det är imponerande hur duktiga de är. Grymt sa grisen!


Mange/Standby myside tell me you love me say that I am your one and only......

Kommentarer
Postat av: pelle

20 år......ajajaj - det gick snabbare än väntat.



/Pelle Stenman

2010-06-10 @ 14:23:08
Postat av: Eva

Ja, det går fort, men vi är inte så mycket äldre, eller?

Hade ju varit himla roligt med en reunion, fixar du? :Þ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback