2010-06-06

Mycket har hänt i livet, både positivt och negativt såklart. Jag har misskött bloggen något fruktansvärt vilket är dumt då jag bloggat sen 2004. Borde och ska försöka skärpa mig.

Vad har då hänt? En livspartner har blivit en bästa vän. Dagarna går och människor växer ifrån varandra. Hit och dit så är det. Allting har sin tid för att citera Per Gessle när Gyllene Tider upplöstes....

Jag tränar på lite lagomt, skriver en del låtar och har en del spännande projekt på G. CM3 är ett av dessa. Mer info kommer när det rullar igång.

Summoned Tide spelade på nationaldagen idag och jag blev tipsmästare med 13 rätt av 13.

Imorgon är det måndag och betygen sätts och snart, mycket snart är det sommarlov.





Mange/Just idag är jag stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback