Fredag 4/5 2012 en födelsedag

37 ett utmärkt tal i kroppstemperatur och en utmärkt ålder!

Idag skedde det igen, ny födelsedag eftersom ännu ett år har passerat. Mycket händer hela tiden i livet och det har faktiskt inte blivit varken tråkigt eller stannat upp. Snarare tvärtom, har så många idéer och tankar hela tiden som måste genomföras. Efter talet under valborg så blev jag ju jättepeppad då det var många som sa väldigt snälla saker efteråt. Tack till er.

Lite mer om de nya planerna kommer ni nog att märka så småningom. Förvänta er en fet nedräkning när det börjar.

Ikväll har Emelie, Egon, Emma och Danne med familj, mamma och moster Siv varit här på ”kalas” eller vad man säger som vuxen….

Just nu hockey på tv Sverige – Norge och 1-0 till Sverige och en mängd utvisningar.

Imorgon Amandas Brukslopp 10:00 vid Stantors, visst går du?

 

Pappas begravning är nästa fredag och det blir säkert väldigt känsligt och jobbigt men jag ska också försöka se det som en fin minnesstund. Det är mycket tomt utan honom måste jag säga. På slutet när han inte talade så bra så brukade han alltid skicka en massa sms varje dag om lite av varje. Dessa saknar jag! Något jag är glad över att jag har är alla bra minnen med honom. Allt roligt vi gjort och att han alltid funnits. Jag hoppas i alla fall jag ska göra honom stolt med mina val resten av livet. Något kul han gjort är att skriva dagbok under flera års tid så jag ska verkligen sätta mig och läsa det någon dag.

 

Peace nu alla och ha en fin kväll och helg och tack för alla gratulationer!

 

Mange/en plats där man kan vara sig själv för en liten stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback